Kedykoľvek sa na nás môžete obrátiť s prosbou alebo s návrhmi. Pošlite nám prosím email na info@eti-slovensko.sk. Vašim želaniam a návrhom sa pokúsime vyhovieť čo najrýchlejšie.
1. Všeobecné otázky
2. Otázky týkajúce sa rezervácie
3. Otázky týkajúce sa platby
1. Všeobecné otázky
Môžem cestovať s občianskym preukazom?
Nie. Potrebujete platný cestovný pas!
Egypt a Turecko: cestovný pas musí byť platný ešte minimálne 6 mesiacov po návrate.
Tunisko: cestovný pas musí byť platný pri odchode z krajiny – jeho doba platnosti je odporúčaná však dlhšia, aby zbytočne nenastali problémy pri vycestovaní z Tuniska. Aktuálne podmienky vstupu nájdete na www.mzv.sk.
Egypt: ÁNO. Potrebné vízum dostanete ako slovenský / český štátny občan na cieľovom letisku. Vízum nie je zahrnuté v cene zájazdu, musí byť extra rezervované. Cena za vstupné víza do Egypta, ktorú vyberajú zástupcovia partnerskej kancelárie CET pri prepážkach spoločnosti ETI na letisku je 29 EUR. Táto cena zahŕňa spracovateľský poplatok partnerskej spoločnosti (právo zmeny vyhradené). Vízum je potrebné aj pre deti a infantov. Všimnite si prosím aj to, že pri cestách na Sinajský polostrov je pre občanov SR a ČR možné za určitých podmienok a v určitých oblastiach dostať bezplatné vízum “Sinai Only”, vízum na max. 14 dní (napr. Sharm El Sheikh). Toto vízum je bez poplatkov, ale umožňuje len obmedzený pobyt na Sinajskom polostrove.
Turecko: občania SR a ČR nepotrebujú pre vstup do krajiny vízum. Pri vstupe je potrebné dbať na to, aby bola v cestovnom pase otlačená vstupná pečiatka, keďže v opačnom prípade môže dôjsť k problémom pri vycestovaní. Od 01.01.2013 je cestujúcim, ktorí v cestovnom pase nemajú miesto na potrebnú kontrolnú pečiatku vstupu/výstupu, znemožnený vstup do Turecka.
Aktuálne podmienky vstupu nájdete na www.mzv.sk.
Potrebujú bábätká a malé deti vlastný cestovný pas?
Pre všetky dovolenkové krajiny platí: všetky deti (od narodenia) potrebujú pri cestách do zahraničia, pri prekročení hranice vlastný cestovný pas. Zápisy detí v pasoch rodičov nie sú uznávané.
Nie som občan SR alebo ČR. Na čo musím pri vstupe do danej krajiny dbať?
Cestujúci, ktorí nie sú občanmi SR a ČR, by sa mali pred cestou informovať na príslušnej ambasáde alebo na konzuláte. Keďže vstupné podmienky sa príležitostne menia, a pre núdzové pasy platia iné vstupné podmienky, prosíme našich klientov, aby sa sami informovali na príslušných úradoch. Pre presnejšie informácie alebo v prípade pochybností odporúčame kontaktovať Ministerstvo zahraničných vecí (www.mzv.sk). Konečná zodpovednosť splnenia vstupných požiadaviek v deň odletu spočíva na cestujúcom. Občania vlastniaci pas z krajiny mimo EÚ, majú iné podmienky pri zakúpení zájazdu, napr. inú cenu zájazdu alebo v hoteli majú právo ich neubytovať do izby v ktorej je osoba pochádzajúca z EÚ. (výnimku tvoria občania mimo EÚ, ktorý majú platný sobášny list s osobou s platným pasom EÚ).
Ako budem informovaný o aktuálnych akciových ponukách?
Každý týždeň vychádzajú nové ponuky zájazdov. Všetky naše ponuky si môžete zároveň pozrieť aj v našich tlačených materiáloch v našej cestovnej kancelárii, resp. rezervovať, a to aj online. Všetky ponuky platia s výhradou zmien a dostupnosti. Naše aktuálne ponuky zájazdov sú našim partnerským cestovným kanceláriám zasielané emailom ako letáčik – tzv. newsletter. Ak máte záujem o náš newsletter, môžete sa prihlásiť na info@eti-slovensko.sk.
Tip: Prostredníctvom ETI-newsletteru sa dozviete všetko z prvej ruky. Okrem toho obdržíte užitočné informácie, napr. o zmenách v stravovacích službách na mieste, dodatočných ponukách na našich webstránkach, atď. Ak máte záujem o náš newsletter, môžete sa jednoducho prihlásiť na www.eti.sk. Odoberanie newsletter-u môžete samozrejme kedykoľvek jednoducho zrušiť.
Môžem si dovolenku zarezervovať aj na nasledujúci rok?
Radi vám urobíme nezáväznú predrezerváciu aj na neskorší termín, ktorý ešte nie je uvedený v našom katalógu. Akonáhle budeme mať dostupné ceny pre Vami požadovaný termín, dostanete možnosť 7-dňovej lehoty, v ktorej nám musíte oznámiť, či pre Vás máme danú rezerváciu fixne zaistiť. Pošlite nám email s rezervačnými údajmi na info@eti-slovensko.sk.
Pre koľko osôb je miesto v jednej izbe?
Maximálne obsadenie je uvedené pri každom hoteli a type izby v katalógu a v našich popisoch hotelov siete RED SEA HOTELS, ako aj na našej webovej stránke. Preobsadenie v žiadnom prípade nie je možné.
Dostanú bábätká v lietadle vlastné sedadlo?
Bábätká do dvoch rokov lietajú zdarma, no nemajú nárok na vlastné sedadlo v lietadle. Bábätká, ktoré počas dovolenky oslávia svoje druhé narodeniny, musia byť zarezervované a započítané ako deti.
2. Otázky týkajúce sa rezervácie
Ako nájdem dovolenku podľa svojich predstáv?
Na www.eti.sk vedú mnohé cesty v niekoľkých krokoch k želanej dovolenke:
a) na domovskej stránke nájdete políčko “Región, Destinácia, Hotel". Tu si môžete zvoliť letisko odletu, destináciu a termín dovolenky. Ak si nevyberiete destináciu, budú vám ukázané ponuky všetkých destinácií. Ak kliknete potom len na “hľadať”, dostanete sa k zoznamu dovolenkových ponúk. Na túto stránku sa môžete dostať aj priamo cez menu bod “hotely” na domovskej stránke. Naľavo od zoznamu výsledkov nájdete “rozšírené vyhľadávanie”, kde môžete konkretizovať svoje kritériá. Tu môžete zmeniť počet osôb, dĺžku zájazdu, typ stravovania a kategóriu izby a hotela. K detailným popisom hotelov sa dostanete automaticky, keď sa rozhodnete pre jednu z hotelových ponúk a kliknete na ňu.
b) ak už poznáte názov svojho želaného hotela, môžete ho zadať do daného políčka v detailnom vyhľadávaní, alebo do políčka “vyhľadávanie hotela” . Dostanete sa tak okamžite k detailnému popisu hotela.
c) naše akcie nájdete priamo na domovskej stránke. Kliknutím na želanú akciu sa dostanete k prehľadu vybraného hotela so všetkými termínmi, odletovými letiskami a typmi izieb a stravovania. Detailný popis hotela je viditeľný, keď kliknete na obrázok hotela.
K rezervácii zájazdu je potrebných len niekoľko krokov: Ak ste našli hotel podľa Vašej predstavy, kliknite jednoducho na “zobraziť termíny”. Dostanete sa tak k prehľadu, kde nájdete ceny Vami vybraných typov izby a stravy. Keď kliknete na “overiť”, bude dostupnosť a cena ešte raz skontrolovaná. Okno sa zväčší a všetky údaje Vami zvoleného zájazdu budú viditeľné. Kliknite potom na “pokračovať v objednávke”. Na záväznú rezerváciu budeme potrebovať niektoré Vaše osobné údaje, ako aj údaje Vašich spolucestujúcich. Vyplňte prosím formulár kompletne. Prehľad údajov o zájazde je viditeľný po kliknutí na “zhrnutie” na pravej strane monitora. Na tomto mieste môžete v prípade záujmu rezervovať aj cestovné poistenie. Prípadne sa môžete na tomto mieste ešte raz vrátiť k zoznamu termínov a zmeniť kritéria zájazdu. Ak sú všetky údaje správne, môžete, po tom ako vezmete na vedomie obchodné podmienky, kliknutím na “objednať” záväzne rezervovať vybranú ponuku.
Ako zaplatím rezervovaný zájazd?
Zájazd zaplatíte na základe údajov uvedených pri rezervácii. Podľa toho, pre aký typ platby ste sa rozhodli, môžete zájazd zaplatiť bankovým prevodom.
Kedy bude moja rezervácia zrealizovaná?
Uzatvorenie Zmluvy o obstaraní zájazdu resp. uskutočnenie rezervácie je záväzné odoslaním Vašich údajov (po kliknutí na “objednať”) a po následnom potvrdení s udaním rezervačného čísla.
Skontrolujte preto prosím Vami zadané údaje ešte raz podrobne predtým, ako rezerváciu potvrdíte! Zmeny (okrem iného zmeny mena po vytlačení pokynov), ako aj odstúpenie od Zmluvy, nie je možné vykonať bez poplatkov. Všetky informácie súvisiace s právom pri odstúpení od Zmluvy nájdete v našich VOP (Všeobecných obchodných podmienkach).
Nedostal som e-mail s potvrdením. Čo môžem urobiť?
Keď zadáte Vašu mailovú adresu, v priebehu 24 hodín dostanete od nás potrvdenie rezervácie/faktúru, resp. Vám bude zaslané poštou na Vami uvedenú adresu. Potvrdenie rezervácie obsahuje všetky zarezervované služby, ako aj predbežné letové časy (uvedené časy sa môžu zmeniť - zmeny letového plánu sú vyhradené!). Prosím skontrolujte aj emailový priečinok nevyžiadanej pošty! Ak napriek tomu neobdržíte potvrdenie, kontaktujte prosím čo najskôr naše číslo Service-Hotline 02/32 11 11 32 alebo info@eti-slovensko.sk.
Kedy a ako dostanem cestovné pokyny?
Cca. 7-10 dní pred nástupom na zájazd a po prijatí celkovej platby zájazdu Vám budú zaslané cestovné pokyny mailom na Vami určenú adresu. Ak ste si zájazd rezervovali prostredníctvom cestovnej agentúry, dostanete cestovné pokyny v príslušnej cestovnej agentúre.
Môžu sa letové údaje zmeniť pred odletom?
Upozorňujeme na to, že letové časy uvedené na potvrdení rezervácie/faktúre sú nezáväzné. Aj krátkodobo sa môžu letové časy, ako aj trasa alebo letecká spoločnosť zmeniť. Pred odletom vám budú zmeny oznámené buď od nás, alebo prostredníctvom Vašej cestovnej agentúry. Ak sa zmenia letové časy spiatočného letu, bude vás na mieste informovať delegát ETI.
Ako môžem rezerváciu zmeniť alebo zrušiť?
Cez internet už k svojej rezervácii prístup nemáte. Ak chcete podniknúť zmeny, alebo rezerváciu zrušiť, kontaktujte nás prosím na emailovej adrese info@eti-slovensko.sk. Môžete nás zastihnúť aj telefonicky na čísle 02/32 11 11 32, v pondelok - piatok od 09:00 do 18:00 hod. Poplatok za zmenu mena je 50,-EUR za jedno zmenené meno. Dbajte o to prosím pri rezervácii a skontrolujte zadané mená podľa cestovného pasu pred uzatvorením rezervácie. Skontrolujte prosím mená ešte raz pri obdržaní potvrdenia rezervácie/faktúry. Ak by ste našli chybu, nahláste ju prosím čím skôr, buď u nás alebo vo Vašej cestovnej agentúre.
Prečo teraz ETI ponúka iné ceny ako v čase mojej rezervácie?
Podľa vyťaženia jednotlivých letov a hotelov môže dôjsť k cenovým odchýľkam. Cenové usporiadanie sa denne prispôsobuje dostupným kapacitám a ponuka sa prispôsobuje dopytu. Môže tak dôjsť k zvýhodneniu, ale aj k zvýšeniu ceny oproti času uzavretia rezervácie.
Ako môžem použiť cestovné kupóny?
Cestovné kupóny ETI (vouchery) môžu byť použité pri rezervácii len v origináli. Ak ich chcete uplatniť, prosíme o zaslanie originálu poštou na adresu ETI Slovensko, spol. s r.o., Michalská 9, 811 01 Bratislava. Pre úplnosť údajov napíšte prosím na zadnú stranu kupónu rezervačné číslo Vašej rezervácie v ETI (Vorgangsnummer). Hodnota kupónu bude jednorázovo odpočítaná od celkovej sumy zájazdu, a tým je kupón využitý. Vyplatenie kupónu v hotovosti nie je možné.
Budú moje osobné údaje uložené?
Všetky informácie k tejto téme nájdete v rubrike “Ochrana osobných údajov”.
3. Otázky týkajúce sa platby
Ako prebehne platba mojej rezervácie?
Na výber máte nasledujúci spôsob platby:
a) platba faktúrou (možná pri rezerváciách uskutočnených 30 dní a viac pred odchodom, naše fakturačné údaje nájdete na potvrdení rezervácie, ktoré dostanete emailom alebo poštou) alebo
b) priamy vklad v Tatrabanke na účet ETI Slovensko, s.r.o. alebo
c) kreditnou kartou alebo bankovým prevodom v Tatrabanke na účet ETI Slovensko, s.r.o. Pokiaľ cestujete v krátkom čase (31 dní pred odletom) nebude Vám navrhnutá možnosť spôsobu platby "platba prevodom" alebo "kreditnou kartou".
Bankové spojenie:
TATRABANKA, a.s.
Č.účtu: 292 7860 355/1100
IBAN: SK26 1100 0000 0029 2786 0355
SWIFT-BIC: TATRSKBX
Upozorňujeme na to, že cestovné pokyny môžu byť zaslané až po úhrade celkovej sumy zájazdu. Rezervácie uskutočnené v priebehu 30 dní pred odchodom, môžu byť zaplatené len plnou sumou zájazdu. Platba za zájazd rezervovaný v cestovnej agentúre bude uskutočnená v danej cestovnej agentúre, preto sa o spôsobe platby informujte v CA.
Máte ďalšie otázky? Kontaktujte nás na emailovej adrese info@eti-slovensko.sk, alebo na telefónnom čísle 02/32 11 11 32, radi Vám pomôžeme!